Oplysninger om levering og COVID-19

Senest opdateret: 04-04-2020 06.45 CET

Nuværende status: VI SENDER STADIG SOM VANLIGT ♥

Vi opdaterer dig om alle leveringsrelaterede spørgsmål på denne side i kølvandet på den seneste udvikling i forbindelse med spredningen af Covid-19.

Lige nu er det vigtigere for os end nogen sinde før at sikre os, at vores kunder kan føle sig trygge ved at bestille varer hos os, og at de holdes opdaterede hele vejen igennem. Tøv ikke med at kontakte os, hvis dit spørgsmål ikke bliver besvaret her.

Pas på jer selv og hinanden. Med venlig hilsen,

Nordic Nest

Vores lager arbejder på fuld kapacitet, og vi sender pakker af sted med vores sædvanlige fragtfirmaer.

 

Der kan forekomme mindre forsinkelser til visse destinationer. Se detaljerede forsendelsesoplysninger for hvert enkelt land nedenfor.

 

  • Danmark:
    Vores lager arbejder på fuld kapacitet, og vi sender pakker af sted med vores sædvanlige fragtfirmaer. Hvis der opstår nogen ændringer, opdaterer vi informationerne her og kontakter alle, der har placeret en ordre hos os.

Hvis du har spørgsmål til en specifik ordre, bedes du kontakte vores kundeservice på info@nordicnest.dk eller ringe til os på: 69 91 82 30, mandag til fredag: 8:00 – 16.00 (CET). Vores team arbejder for fuld kapacitet i den almindelige åbningstid.

Du kan spore din ordre med sporingsnummeret i den leveringsbekræftelse, du modtager, efter pakken er sendt fra vores lager.

Grundet leveringsbegrænsninger i visse lande, som følge af det aktuelle udbrud af coronavirus, kan vi desværre ikke give en præcis leveringsdato for nogle varer i vores udvalg i øjeblikket. De omfattede varer vil være markerede på vores produktsider.

 

Det er stadig muligt at købe varerne. Så snart vi har en bekræftet leveringsdato, kontakter vi dig via e-mail med de relevante oplysninger.