GRATIS FRAGT OVER 499 KR

RETURER 365 DAGE

Produkter
Andet
Kontakt & åbningstiderSøg efter din pakkeLeveringsinformationReturerret & reklamationerRapportere din returnering/reklamationForretningsbetingelserSikkerhedspolicyCookiesFAQ - ofte stillede spørgsmålOplysninger om levering og COVID-19

Oplysninger om levering og COVID-19

Nuværende status: VI SENDER STADIG SOM VANLIGT ♥

Vi opdaterer dig om alle leveringsrelaterede spørgsmål på denne side i kølvandet på den seneste udvikling i forbindelse med spredningen af Covid-19.

Lige nu er det vigtigere for os end nogen sinde før at sikre os, at vores kunder kan føle sig trygge ved at bestille varer hos os, og at de holdes opdaterede hele vejen igennem. Tøv ikke med at kontakte os, hvis dit spørgsmål ikke bliver besvaret her.

Pas på jer selv og hinanden. Med venlig hilsen,

Nordic Nest



Bliver leveringen af min ordre påvirket af de indførte rejsebegrænsninger?

Vores lager arbejder på fuld kapacitet, og vi sender pakker af sted med vores sædvanlige fragtfirmaer.

Der kan forekomme mindre forsinkelser til visse destinationer. Se detaljerede forsendelsesoplysninger for hvert enkelt land nedenfor.

  • Danmark:

    Vores lager arbejder på fuld kapacitet, og vi sender pakker af sted med vores sædvanlige fragtfirmaer. Hvis der opstår nogen ændringer, opdaterer vi informationerne her og kontakter alle, der har placeret en ordre hos os.

Hvordan kontakter jeg jer angående min ordre?

Hvis du har spørgsmål til en specifik ordre, bedes du kontakte vores kundeservice på info@nordicnest.dk eller ringe til os på: 69 91 82 30, mandag til fredag: 8:00 – 16.00 (CET). Vores team arbejder for fuld kapacitet i den almindelige åbningstid.

Hvordan sporer jeg min ordre?

Du kan spore din ordre med sporingsnummeret i den leveringsbekræftelse, du modtager, efter pakken er sendt fra vores lager.

Den vare, jeg vil købe, har ikke en bekræftet leveringsdato. Hvad betyder det?

Grundet leveringsbegrænsninger i visse lande, som følge af det aktuelle udbrud af coronavirus, kan vi desværre ikke give en præcis leveringsdato for nogle varer i vores udvalg i øjeblikket. De omfattede varer vil være markerede på vores produktsider.

Det er stadig muligt at købe varerne. Så snart vi har en bekræftet leveringsdato, kontakter vi dig via e-mail med de relevante oplysninger.



Hvordan kan jeg returnere varer, når returneringsstederne er lukket i mit land?

Mange lande har indført restriktioner og forordninger i kølvandet på spredningen af coronavirus. Vi forstår, at det kan være svært at returnere noget på dit sædvanlige returneringssted.

Særligt i disse tider forstår vi, at fleksibilitet er meget vigtig. Hos Nordic Nest tilbyder vi altid 365 dages returnering, hvilket betyder, at du har meget længere tid end de sædvanlige to uger. Hvis du har nogen spørgsmål til dette, er du meget velkommen til at kontakte os.

Nordic Nest bruger cookies til at give dig en bedre og sikrere kundeoplevelse, til at gøre indhold og annoncer personlige og til at analysere trafikken på hjemmesiden med. Vi kan også dele oplysninger om din brug af hjemmesiden med vores partnere mht. sociale medier, markedsføring og analyse. Du bekræfter, at du har læst vores cookiepolitik og accepterer vores brug af cookies ved at klikke på "Accepter og luk".

Læs mer