FAQ - ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål og svar

På denne side får du svar på ofte stillede spørgsmål fra vores kunder. Hvis du har et spørgsmål du ikke finder svar på her, er du velkommen til at kontakte os på: info@nordicnest.dk

Nordic Nest tilbyder et unikt sortiment med det bedste indenfor skandinavisk design. Alle produkter er udvalgt baseret på sin skandinaviske oprindelse og er designet af skandinaviske designere og/eller fra skandinaviske varemærker.

  1. Begynd med at vælge kategori og de produkter du er interesseret af, fyld i antal og eventuel variant. Dine varer lægges automatisk i indkøbsvognen når du trykker på knappen læg i indkøbsvognen.
  2. Øverst på siden til højre kan du se antalet varer og totalsummen for de varer som ligger i indkøbsvognen. Vil du se hvad som ligger i indkøbsvognen trykker du på din indkøbsvogn
  3. Når du vil betale trykker du på din indkøbsvogn øverst på siden. Kontrollere at de varer som du vil bestille findes der. Vil du tage bort eller ændre antalet varer trykker du på Tag bort eller Antal og derefter opdatere. Når alt er kontrolleret og ok trykker du på til kassen.
  4. I kassens første trin skriver du dit navn og din adresse. Her er det også muligt at opgive en anden leveringsadresse hvis du ønsker at sende den til veninden eller sommerhuset. Herefter vælger du den leverings- og betalingsmåde som du ønsker. Venligst kontrollere at dine personlige oplysninger er korrekte. Herefter trykker du på Bestil for at bekræfte din bestilling.
  5. I kassens sidste trin får du din orderbekræftelse og dit ordernummer. Denne information sendes også til den e-mailadresse du har oplyst ved orderbestilling.

Nordic Nest tilbyder flere forskellige betalingsmetoder:

  • De almindeligste betal- og kreditkort Dankort, VISA, MasterCard og EuroCard.
  • Betaling med PayPal

Ja, vi anvender VeriSigns unikke krypteringsteknologi og autensieringsprocesser der sikrer sikre transaktioner ved kortbetalinger. Du kan se, at de oplysninger, som sendes gennem siden er krypteret, ved at URL ændres til https:// og en gul hængelås vises i højre sides underkant. Derudover anvender vi markeds stærkeste sikkerhedscertifikater, SSL EV, som du kan se ved ved at adresselinjen bliver grønmarkeret.

Alle kontooplysninger, som du giver fra dig, når du bestiller hos os håndteres alene af vores betalingspartner Payex. Undlad venligst under ingen omstændigheder til at give os disse oplysninger via e-mail.

Du kan vælge mellem:

Bring - Hent selv i automat/butik. Denne service koster 49 kr. Du får fri fragt ved bestillinger over 499 kr.

UPS – Privatpakke til dør. Levering hjem til privatpersoner. Denne service koster 89 kr. Du får fri fragt ved bestillinger over 999 kr.

Bring - Privatpakke til dør - Levering hjem til privatpersoner mellem kl. 17.00-21.00. Denne service koster 89 kr. Du får fri fragt ved bestillinger over 1499 kr.

Bring - Erhvervspakke til dør - Levering til virksomheder mellem kl. 08.00-16.00. Denne service koster 69 kr. Du får fri fragt ved bestillinger over 1499 kr.

UPS – Erhvervspakke til dør - Levering til virksomheder. Denne service koster 69 kr. Du får fri fragt ved bestillinger over 1999 kr.


Vi leverer ikke til Grønland og Færøerne.

Den information som du giver fra dig på www.nordicnest.dk vil blive behandlet med største respekt. Nordic Nest AB bruger kun dine oplysninger til at fuldføre din order, medlemskab, fragt, sikker betaling samt, hvis det forekommer, tolddeklarationer. Nordic Nest arbejder efter en intern sikkerhedspolicy som er specielt fremtaget samt omhandler alle dele i virksomheden.

For at sikkerstille at dine personoplysninger beskyttes så effektivt som mulig ved køb, benytter vi en krypteret internettrafik samt følger tekniken Secure Socket Layer (SSL) Kreditkorsinformation håndteres kun af finansielle institutioner gennem en sikker krypteret forbindelse.
Så snart købet er fuldført bliver personlige informationer destrueret.

Nordic Nest har et digitalt sikkerhedscertifikat der viser at virksomheden er den det giver sig ud for at være. Certifikatet udgives af VeriSign Inc. Sikkerhedsspørgsmål evalueres regelmæssigt med eksperter på området.

Hvis du, efter at have modtaget din pakke, opdager at varerne er synligt transportskadet, bedes du anmelde det med det samme, til det fragtfirma, som leverede forsendelsen, eller til posthuset. Hvis disse ikke påtage sig ansvaret for beskadigelsen, kontakt venligst vores kundeservice.

Nordic Nest tilbyder en fortrydelsesret på 365 dage. Det betyder, at du kan vælge at returnere dine varer inden for 365 dage efter, at du har modtaget dem. For at kunne returnere varerne, skal de være i uændret stand og i original emballage, hvis denne er tilgængelig. 
 
Købsprisen refunderes fuldt ud senest 14 dage efter, at vi har modtaget varen retur. Hvis du udøver din fortrydelsesret, skal du dog betale forsendelsesomkostningerne til Nordic Nest. Fortrydelsesretten gælder ikke specialfremstillede eller specielt bestilte produkter, i henhold til dine instruktioner. 
 

  1. Klik her for at registrere din returvare og følg trinene for at gøre din returret gældende. Der kan du vælge, hvad du vil returnere og angive årsagen til din returering. 
     
    2. Når du har udfyldt alle trinene, sendes der en retur-forsendelseslabel til den e-mailadresse, du har angivet, så du kan udskrive den. Returforsendelseslabelen kan udskrives straks. 
     
    3. Husk at pakke varen/varerne godt i ind den originale emballage og emballer den godt. Kom følgesedlen i pakken.   
     
    4. Sæt returforsendelses-labelen fast på pakken, så den let kan ses, og aflever den til din PostNord-agent.   
     
    5. Når vi har modtaget din returvare, refunderer vi dig det tilsvarende beløb. Du skal betale forsendelsesomkostningerne, som er på 59 kr, når du returnerer varen. Refusionen sker senest 14 dage efter modtagelse af din returvare. Bemærk, at returvarer, der afhentes af PostNord, gælder større varer, hvis returomkostninger kan variere. Kontakt vores kundeservice via e-mail eller telefon for at få hjælp med dette. 
     
    6. Når din returvare håndteres, giver vi dig besked via e-mail.   

Nordic Nest garantere at du bliver 100% tilfreds. Du har altid ret til at åbne pakken og kontrollere funktion og finish. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb kan du uden videre spørgsmål returnere dine produkter til os inden 30 dage.

Leveringstiden for varer, der lagerføres er 1-3 hverdage. I ferie perioder hos vores leverandører og i weekender/højtider, kan leveringstiden i særlige tilfælde forlænges. For produkter, der normalt ikke er på lager, er den aktuelle leveringstid angivet i produktinformationen.

Indkøbskurv
Luk