GRATIS FRAGT OVER 499 KR*

BLIV MEDLEM - FÅ 50 KR. I RABAT

Trygge køb - 60 dage fortrydelsesret

Produkter
Andet
Kundeservice/Returerret & reklamationer

Returret & reklamationer

Fortrydelselsret

Nordic Nest garantere at du bliver helt tilfreds. Du har altid ret til at åbne pakken og kontrollere funktion og finish. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb kan du uden videre spørgsmål returnere dine produkter til os inden 60 dage. 

  • Som udgangspunkt skal varen fremstå som ny ved returnering. Du skal åbne pakken, kontrollere funktionen og afslutte og evaluere dens egenskaber. Dette gælder ikke for forseglede varer eller forbrugsvarer, såsom tapet eller sæbe.<br>
  • Hvis varen viser tegn på at være brugt eller er blevet beskadiget, er du forpligtet til at betale for værdiforringelsen. Det er Nordic Nest, der vurderer varernes værdifald.<br>
  • Fortrydelsesretten gælder fra og med at du har modtaget din bestilling. <br>
  • Alle returneringer skal registreres i vores formular. Klik her for at gå direkte til formularen.
  • Returvarer bør pakkes i uskadet originalforpakning og i den emballage de modtogs i. Originalforpakningen bør ikke anvendes som emballage, da produktet kan skades. <br><br>

Retur med Budbee

  • Registrer selv din retur ved at bruge det trackinglink, du modtog ved leveringen. Du kan følge det link, du modtog via sms fra Budbee.
  • Via linket skal du angive hvilke produkter, du vil returnere samt den dag og det tidspunkt, de skal afhentes.
  • Pak produkterne godt ind i den originale emballage, så de er beskyttede under transporten.
  • Du har ikke brug for en returseddel – Budbees chauffører leverer den til dig. Alt, du skal gøre, er at holde øje med din telefon, når afhentningstjenesten kommer, da de sender dig en sms, når de nærmer sig din valgte afhentningsplacering.
  • Fragt koster 99 SEK ved små returneringer og 199 SEK ved store returneringer (for eksempel møbler) og justeres i forbindelse med tilbagebetalingen.
  • Tilbagebetaling/justering af din faktura sker inden for 14 dage efter modtagelse af din returnering. Hvis du har valgt faktura, skal du kontakte Klarna for at udskyde betalingsdatoen på fakturaen.
  • Når vi har håndteret din retur, giver vi dig besked via e-mail.

Hvis du har spørgsmål, som du ikke kan finde svar på, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte vores kundeservice.

  Retur på egen hånd

Du kan vælge at få tilsendt en forbetalt returseddel for 99 SEK ved små returneringer og 199 SEK ved store returneringer (for eksempel møbler). Dette beløb bliver fratrukket din retur. Hvis du vil returnere din ordre, beder vi dig Klikke her for at registrere din returvare hos os. Der kan du vælge, hvad du vil returnere, og angive årsagen til din returnering.

Du kan også vælge selv at returnere pakken. I så fald beder vi dig returnere varerne til:

Nordic Nest AB 
Stämpelvägen 3 
SE - 394 70 Kalmar 
Sverige

Hvis du ønsker at returnere uden vores fragtbrev, er du ansvarlig for forsendelsen til os og eventuelle omkostninger hertil. Bemærk venligst, at et brev ikke modtager et sporingsnummer, så returnering skal sendes som sporbar forsendelse, såsom pakke eller anbefalet post. Det er vigtigt at mærke pakken eller brevet med RETUR.

Uafhentede pakker:

Hvis du benytter sin fortrydelsesret ved at undlade at hente pakken i automat/butik, har vi ret til at opkræve en afgift på 200 kr for administrative udgifter. Pakken ligger på afhentningsstedet i 14 dage inden den returneres til os.

Reklamation & Transportskade

Du må altid gerne åbne pakken for at kontrollere produktets funktion og finish. Hvis produktet på nogen måde er defekt, skal du følge disse trin her for at registrere din reklamation. Her kan du blandt andet vælge den type defekt, der er tale om, og vedhæfte et billede af produktet, så vi kan håndtere din sag.

Når din reklamation er registreret, vender vi tilbage til dig inden for den næste uge, eller så hurtigt som muligt, for at hjælpe dig videre med din sag.   

Når der er tale om en reklamation, betaler vi selvfølgelig de eventuelle returomkostninger. Hvis du selv vælger at returnere produktet, er det dig, der betaler forsendelsesomkostningerne.

Klage

Skulle vi afvise en eventuel klage, har du mulighed for at klage over beslutningen til Forbruger Europa.

Annullering af ordre

Hvis noget er gået galt kan du enkelt annullere din ordre på mine sider. Du kan annullere din ordre indtil at den er blevet plukket på vores lager, derefter vil din ordre blive sendt og så kan du returnere den i stedet for. Du kan selvfølgelig også kontakte os, og så hjælper vi dig med din annullering.

Få 50 kr. i rabat på dit næste køb! Og samle point på dine køb som medlem i vores kundeklub.

Nordic Nest AB (org. Nummer 556628-1597) Stämpelvägen 3, SE-394 70 KALMAR, Sverige. Mail: info@nordicnest.dk
© 2002 - 2024 Copyright Nordic Nest AB