GRATIS FRAGT OVER 499 KR

RETURER 365 DAGE

Produkter
Andet
Kontakt & åbningstiderSøg efter din pakkeLeveringsinformationReturerret & reklamationerRapportere din returnering/reklamationForretningsbetingelserSikkerhedspolicyCookiesFAQ - ofte stillede spørgsmålOplysninger om levering og COVID-19

Forretningsbetingelser

Hos Nordic Nest SE556628-159701, kan du købe skandinaviske designede produkter af højeste kvalitet. Vores mål er at altid yde professionel og høj service til vores kunder. Disse handels- og forretningsbetingelser gælder for alle køb og bestillinger som er gjort på www.nordicnest.dk hvor kunden har bopæl i Danmark.

Som kunde hos Nordic Nest, har du ret til at anmode om oplysninger om dine lagrede personoplysninger. Du har også ret til at anmode om at dine oplysninger ændres eller slettes.

For spørgsmål, kontakt os på telefon 69 91 82 30 eller

Generelle betingelser:

Alle aftaler indgås på dansk. Du skal være fyldt 18 år for at kunne handle hos os.

Priser

Alle priser på www.nordicnest.dk er dagspriser og er opgivet i danske kroner og er inkl. 25% moms.

Fragt

Du kan vælge mellem:

BUDBEE – Fri fragt, når du bestiller for over 499 kr, ellers koster forsendelsen 49 kr. Leveres med bud til din hjemadresse om eftermiddagen og aftenen.

PostNord - Hent selv i automat/butik. Denne service koster 49 kr. Du får fri fragt ved bestillinger over 499 kr.

Hjemmelevering (PostNord)- Privatpakke til dør - Levering hjem til privatpersoner mellem kl. 08.00-17.00. Denne service koster 99 kr.

Bring - Hent selv i automat/butik. Denne service koster 69 kr og fri fragt ved bestillinger over 1999 kr.

Hjemmelevering (Bring)- Privatpakke til dør - Levering hjem til privatpersoner mellem kl. 08.00-17.00. Denne service koster 129 kr. Du får fri fragt ved bestillinger over 2999 kr.

Erhvervspakke (Bring) - Erhvervspakke til dør - Levering til virksomheder mellem kl. 08.00-17.00. Denne service koster 129 kr. Du får fri fragt ved bestillinger over 1999 kr.

Vi leverer ikke til Grønland og Færøerne.

Fri fragt gælder ikke møbler og voluminøse varer. 

Fortrydelselsret:

Nordic Nest garantere at du bliver 100% tilfreds. Du har altid ret til at åbne pakken og kontrollere funktion og finish. Dette gælder ikke forseglede varer f.eks. tapet. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb kan du uden videre spørgsmål returnere dine produkter til os inden 365 dage. 

Som udgangspunkt skal varen fremstå som ny ved tilbageleveringen. Du må åbne pakken, kontrollere funktion og finish og vurdere dens egenskaber. Hvis varen bærer præg af at have været brugt eller er blevet skadet vil du blive skyldig at betale for værdiforringelsen. Er varen værdiløs, er du ikke berettiget til at få dine penge tilbage. Det er Nordic Nest, der vurderer varens værdiforringelse.  Fortrydelsesretten gælder fra og med at du har modtaget din bestilling. Fortrydelseretten gælder ikke for specialtilpassede produkter som f.eks stof, tekstil og voksdug.  Når du sender din bestilling i retur, bedes du skrive ud og vedlægge denne returformular.  Returvarer bør pakkes i uskadet originalforpakning og i den emballage de modtogs i. Følgeseddel med ordernummer bør medsendes. Originalforpakningen bør ikke anvendes som emballage, da produktet kan skades. 

Du kan vælge at få tilsendt en forbetalt returseddel for 59 kr. (Prisen gælder ikke møbler og voliminøse produkter). Dette beløb bliver fratrukket din retur. Hvis du vil returnere din ordre, beder vi dig Klikke her for at registrere din returvare hos os. Der kan du vælge, hvad du vil returnere, og angive årsagen til din returnering.

Vi kan ikke sende en forbetalt returseddel hvis det produkt du ønsker at returnere har en lavere værdi end 59 kr. 

Du kan også vælge at selv returnere pakken. I så fald beder vi dig returnere varerne til:

Nordic Nest AB 
Stämpelvägen 3 
SE - 394 70 Kalmar 
Sverige

Hvis du fortryder dit køb og vil returnere produkterne står du som kunde for transporten/fragten til os. Tænk på at et brev ikke får et forsendelses nr, så returer bør sendes som sporbar forsendelse, f.eks. pakke eller anbefalet brev. Det er vigtigt at mærke pakken med RETUR. 

Uafhentede pakker:

Hvis du benytter sin fortrydelsesret ved at undlade at hente pakken i automat/butik, har vi ret til at opkræve en afgift på 200 kr for administrative udgifter. Pakken ligger på afhentningsstedet i 14 dage inden den returneres til os.

Transportansvar

Hvis pakken skades eller forsvinder under transport fra os på vej til kunde, er det os der er har ansvaret. Hvis pakken skades eller forsvinder under transport fra kund til os, er det kunden som har ansvaret. Vi anbefaler derfor at kunden sender pakken vel emballeret og som sporbar gods ved returnering.

Reklamation & Transportskade

Du må altid gerne åbne pakken for at kontrollere produktets funktion og finish. Hvis produktet på nogen måde er defekt, skal du følge disse trin her for at registrere din reklamation. Her kan du blandt andet vælge den type defekt, der er tale om, og vedhæfte et billede af produktet, så vi kan håndtere din sag.

Når din reklamation er registreret, vender vi tilbage til dig inden for den næste uge, eller så hurtigt som muligt, for at hjælpe dig videre med din sag.   

Når der er tale om en reklamation, betaler vi selvfølgelig de eventuelle returomkostninger. Hvis du selv vælger at returnere produktet, er det dig, der betaler forsendelsesomkostningerne.

Betalingsmetoder:

Du kan vælge mellem følgende betalingsmetoder:

  • Kortbetaling: Du kan altid føle dig tryg med kortbetaling hos os. Der kan betales med følgende kort: Dankort, Visa/ Dankort, MasterCard, Eurocard, Maestro og JCB. Kortoplysningerne sendes over en krypteret forbindelse til serveren og kan ikke læses af andre. Pengene trækkes direkte fra din bankkonto i forbindelse med at du godkender transaktionen
  • Betaling med PayPal: For at betale via PayPal vælger du under ”vælg betalingsmetode” PayPal. Hvis du vælger PayPal som betalingsmetode, etableres en krypteret forbindelse til PayPal. Dine personlige data behandles og opbevares ikke af os. Belastningen på din PayPal-konto sker på det tidspunkt, hvor du placerer ordren. 

    Pengene trækkes direkte fra din bankkonto i forbindelse med at du godkender transaktionen

Levering

Ved levering af varer i Danmark anvender vi os af Bring eller UPS. Vi tilbyder levering til nærmeste postbutik, hjemmelevering eller levering til erhverv.

Leveringstid

Beregnet leveringtid kan variere fra produkt til produkt. Ved køb af flere varer med forskellig leveringstid, sendes alting sammen når vi har modtaget alle produkterne. Så snart en pakke er på vej til dig sendes en leveringsbesked med forsendelsesnummer via mail. Findes produktet på lager, pakkes og sendes din bestilling inden 3-6 hverdage. Bemærk, at vores leveringstider midlertidigt er længere end normalt, men snart vender tilbage til normalen. Vi beklager ulejligheden.

Vi gør alt vi kan for at holde vores lovede leveringstider, men får vi leveringsproblem eller bliver pakken forsinket vil du få en mail fra os om dette. Du kan når som helst inden pakken er afsendt fra vores lager, helt eller delvis annullere eller ændre i din bestilling.

Der kan findes tilfælde hvor det ikke er muligt for os at fuldgøre din bestilling, for eksempel hvis vores leverandør ikke kan overholde sin aftale med os. Dette meddeles du hurtigst muligt via mail.

Leveringstid er normalt 1-3 hverdage, men kan i travle perioder være lidt længere.

 

Konfliktløsning

I tilfælde af uenighed vil Nordic Nest at følge Forbrugerklagenævnet anbefalinger.

 

Alternativ konfliktløsning

Europa-Kommissionen vil inden længe lancere en online platform, der vil gøre det lettere for forbrugere og virksomheder at løse konflikter gennem et online-system (ADR/ODR) Alternativr or Online Dispute Resolution. Platformen vil være tilgængelig under https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show fra d. 15. februar 2016

PriceRunner Købsgaranti

Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse koster ingenting og gælder for alle registrerede medlemmer på PriceRunner.

Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for en time efter dit køb. At blive medlem koster ingenting og tager mindre end tre minutter! Registrer dig for at få PriceRunner Købsgaranti

PriceRunner Købsgaranti sikrer dig i tilfælde af skade på varen ved levering, ødelagt vare, hvis en vare mangler ved levering, hvis varen er forkert eller fejlbehæftet eller hvis levering af varen udebliver. Husk på, at bestillingen skal være adresseret til dig som privatperson.

Erstatning betales kun for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.

På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien, samt de gældende regler og vilkår.

Kun en del af butikkerne på PriceRunner er omfattet af Købsgarantien. Vi er en af disse butikker. På deres tjeneste er butikker, der indgår i garantien, markeret med Købsgaranti-symbolet ved deres navn. Målet med Købsgarantien er, at forbrugere, der handler på nettet, skal kunne føle sig mere trygge.

Vidste du, at PriceRunner er Danmarks førende tjeneste til produkt- og prissammenligninger, og at de hver måned hjælper mere end 1 million danskere med at gøre en god handel? Sådan har det været siden 2000. Tjenesten er uafhængig og lader ikke butikker påvirke den information, du ser og nyder glæde af.

 

Force Majeure

Nordic Nest er fritaget for straf for misligholdelse af en forpligtelse i henhold til denne aftale, hvis en sådan fejl skyldes omstændigheder som beskrevet nedenfor, og det faktum hæmmer, forhindrer eller forsinker udførelsen. Som frigørende faktor, der skal overvejes blandt andet, en offentlig handling eller undladelse, ny eller ændret lovgivning, konflikt, forbud, strejke, brand, oversvømmelse, sabotage eller ulykker af betydelig størrelse. I force majeure indgår også regeringens beslutninger, der påvirker markedet og produkter negativt, såsom restriktioner, advarsler, forbud mm.

Kundeservice

Ved eventuelle spørgsmål kan du altid kontakte kundeservice via e-mail: info@nordicnest.dk eller telefon: 89887810  Mail besvares alle hverdage inden 24 timer.

Anvarsbegrænsninger:

Der tages forbehold for valutaændringer, tastefejl, prisstigninger og udsolgte/udgående varer.

Nordic Nest bruger cookies til at give dig en bedre og sikrere kundeoplevelse, til at gøre indhold og annoncer personlige og til at analysere trafikken på hjemmesiden med. Vi kan også dele oplysninger om din brug af hjemmesiden med vores partnere mht. sociale medier, markedsføring og analyse. Du bekræfter, at du har læst vores cookiepolitik og accepterer vores brug af cookies ved at klikke på "Accepter og luk".

Læs mer